Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 13, 2012
Image Size
807 KB
Resolution
1275×1593
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
159
Favourites
21 (who?)
Comments
11
Downloads
5
×
Sick Of Photos by o0Laylay0o Sick Of Photos by o0Laylay0o
:bulletgreen: ^^;...F LIGHTING POSITIONS!!! XD
:bulletgreen: He looks...annoyish bored here lawl
:bulletblack: male
:bulletblack: orientation? straight
:bulletblack: virgin? nope :iconhurrhurrplz:
:bulletblack: species? werewolf/anubis (:iconloolfaceplz: at my art class logic)

:bulletblack: taken? nope
:bulletblack: relationship with Jaleen? best friends :meow:....with 'benefits' :iconjuicefaceplz:

:bulletblack: favorite candy? lollipops
:bulletblack: habits? he drinks and gets drunk like a mofo :iconsuperw00tplz:

:bulletgreen: George hates him cuz of jealousy (wonder why...:icontrollfaceplz:

:bulletgreen: Claire is friends with him XD

:bulletgreen: My friends wanted him in a gang so I put him i n one to put more on the bad influences thing *cough* Joseph*cough*. So his glove and arm band reprsents that.

:bulletgreen: Lol go figure.....still developing his trollish, flirtatious azz

Pluto (C) MEEE
Add a Comment:
 
:iconsiriusivorywhite:
siriusivorywhite Featured By Owner May 26, 2014  Student Digital Artist
im jus wunderrrrinng but did he lose his virginity with jaleen? :iconjuicefaceplz:
Reply
:icono0laylay0o:
o0Laylay0o Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
nope, she would never give in that easily :iconlinkrapefaceplz:
and n-yes J's a Virgin lol
Reply
:iconsiriusivorywhite:
siriusivorywhite Featured By Owner May 26, 2014  Student Digital Artist
OKKKKKKKKKKKKK
Reply
:icono0laylay0o:
o0Laylay0o Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol
don't be scared to ask me more questions or talk to me :iconicwhatyoudidthereplz:
Reply
:iconsiriusivorywhite:
siriusivorywhite Featured By Owner May 26, 2014  Student Digital Artist
yay! Llama Emoji-11 (Come Here) [V1] I'm currently working on a piece, but I'll look through more of your art because I love itLlama Emoji-66 (Orly) [V3] 
Reply
:icono0laylay0o:
o0Laylay0o Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
daaawww :iconpapcryplz:
how is the piece lookin?
Reply
:iconsiriusivorywhite:
siriusivorywhite Featured By Owner May 26, 2014  Student Digital Artist
oh im done now
Dancing Elsa   now im gonna post it
Reply
:icondarkcry01:
DarkCry01 Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
You have done a great job :heart: I am loving the style xx
Reply
:iconnapkur:
Napkur Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
Nuh!!!!!!
Y he not taken :cries:
I'm doing the same thing you doing I'm making my own
Persona or whatever u doing
So three characters in total
Reply
:icono0laylay0o:
o0Laylay0o Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I honestly don't know why Pluto is single lawl :icontrollwinkplz:....
I don't do personas lol it gets creepy for me XD...I'm just trying to develop pluto more with the help of my idiotic art friends...and believe me X3 they have no sense
Reply
Add a Comment: